­

Onze medewerkers doen hun best om u tevreden te stellen. Toch kan het gebeuren dat zaken anders lopen dan verwacht en dat u niet tevreden bent. Het is goed te weten dat u dit te allen tijde kunt melden bij de betreffende medewerk(st)er. Vaak lukt het om in goed overleg al tot een oplossing te komen. Wanneer dit niet het geval is dan kunt u een klacht indienen. Een klachtenformulier is te vinden bij de receptie, maar kunt u ook hier invullen. 

Het klachtenformulier wordt naar de betreffende leidinggevende doorgestuurd. In de meeste gevallen leidt een persoonlijk gesprek al tot verheldering en wordt de klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke coordinator klachtenbemiddeling, mevrouw L. de Boon via 06-48445538 of bemiddeling@quasir.nl. De klachtenfunctionaris adviseert en bemiddelt tussen u en de organisatie.

BOPZ klachtencommissie
Wanneer u onder de BOPZ valt kan uw familie of een andere naaste namens u een klacht indienen. In een persoonlijk gesprek zullen we dan proberen tot een oplossing te komen. Indien de bemiddeling niet slaagt dan wordt de klacht overgedragen naar de BOPZ klachtencommissie. Deze neemt de klacht in behandeling en doet een uitspraak. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de BOPZ klachtencommissie via:

Klachtencommissie BOPZ
T.a.v. de ambtelijk secretaris
Postbus 1021
7940 KA Meppel

Meer informatie over Quasir vindt u hier.

logo Quasir voor op website

Geschillencommissie
Mocht ook de inzet van de klachtenfunctionaris niet tot een gewenste oplossing leiden, dan kunt u een klacht indienen bij de geschillencommissie.

Het Van Julsingha is via brancheorganisatie Actiz aangesloten bij de geschillencommissie verpleging, verzorging en geboortezorg. Op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/clienten/zorgcommissies/verpleging-verzorging-en-geboortezorg/ kunt u lezen wat de geschillencommissie voor u kan betekenen. Ook kunt u hier rechtstreeks een klacht indienen of een vragenformulier downloaden en per post versturen aan:

Geschillencommissie  
Postbus 90600  
2509 LP Den Haag

Suggestie?
De medewerkers van Van Julsingha willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Wij horen het natuurlijk graag als u tevreden bent, maar ook wanneer u suggesties heeft hoe we ons werk nog beter kunnen doen. Alleen dan kunnen we onze zorg- en hulpverlening blijven verbeteren.

Heeft u een suggestie waardoor wij ons werk nog beter kunnen doen? Geeft u dit dan door via onderstaand formulier.

Aanhef

Invalid Input

Naam(*)
Vul aub hier uw naam in.

Telefoonnummer
Vul aub hier uw naam in.

E-mailadres(*)
Ongeldige emailadres

Suggestie(*)
Vul hier uw suggestie in.

Anti Spam code(*)
Anti Spam code
Code vernieuwen Cijfers komen niet overeen.

Type de Anti Spam code in bovenstaande veld.

(*)
U dient akkoord te gaan met onze Privacy Statement.


                          velden gemarkeerd met een (*) zijn verplicht

Heeft U vragen? Bel ons 0596 635080

 

­